פרובאנס והריביירה יולי 2014

במהלך שבוע התוודענו לנופיה הקסומים של פרובאנס בדרום צרפת. בקרנו במרסיי בקרנו בקתדרלה הגדולה וראינו את בית העיריה והרובע העתיק. שטנו בים וראינו את הקלאנקים. טיילנו בשדרות מירבאו השדרה המרכזית של אקס אן פרובאנס.ראינו את פסלו פול סזאן בככר הרוטונדה ואת בית העירייה של העיר. בקרנו בארל בתיאטרון ובאמפיתיאטרון הרומי שבו התגוששו הלודרים. הלכנו על האקוודוט הגדול ביותר בצרפת,הפון די גאר אמת המים הרומית המרשימה.המשכנו לאוזס סיירנו בעיר העתיקה וראינו את ארמון הדוכסים הראשון של צרפת. ראינו את גשר בנזה על נהר הרון ואת ארמון האפיפיורים באביניון ואת בית הכנסת העתיק. טיילנו לאורך תעלות המים של איסלה סיר לה סורגה –"ונציה הצרפתית". בקרנו בפונטיין דה ווקלוז המעיין הגדול ביותר בצרפת וראינו את החולות הצבעוניים של רוסיון. התרשמנו מהעוצמה של ערוץ הורדון. בקרנו בניס וראינו את שדרת האנגלים את בית העירייה,בית המושל,היכל הצדק ובית האופרה והשוק הססגוני בקור סאלייה. בקרנו בסנט פול דה וונס. ראינו את טביעות כפות הידיים של השחקנים ליד אולם הפסטיבלים של קאן ,את בית העירייה וטפסנו למצודה.בקרנו במוזיאון הזכוכית בביוט נסענו לגראס בירת הבשמים של פרובאנס. המשכנו למונקו בקרנו בארמון המלך ובקתדרלה. בקרנו בקזינו של מונטה קרלו.טפסנו במעלה הכפר התלוי איז המוקף חומה. עייפים ומרוצים שבנו לישראל.
קניון הורדון-צילום דוד נתנאל-אופק עולמי- Verdon Gorge'David Nethanel'Ofek Olami
קניון הורדון

פרובאנס והריביירה הצרפתית

כדי לראות תמונות של המסלול ולקרוא בהרחבה על כל אתר לחצו על שם האתר.

מסלול הטיול
 מרסיי אקס אן פרובאנס  נים ◄  ארל פון די גאראוזס נים אביניון   איסל סיר לה סורג ◄  פונטיין דה ואקלוז   רוסיוןנים  ◄ קניון ורדון ניססן פול דה וואנס קאן  גראסניסמונאקו  איז    ניס  מרסיי

מסלול הטיול לפי ימים
יום 1ת"א◄מרסיי
יום 3 מרסיי ◄ארל ◄פון די גאר ◄אוזסנים
יום 4 נים◄אביניון ◄איסל סיר סורג פונטיין דה ווקלוז ◄ רוסיון ◄נים
יום 5 נים ◄ קניון ורדון ◄ ניס
יום 6 ניס◄ סנט פול דה וונס גראסמוזיאון הזכוכית ◄ ניס
יום 7 ניס◄ מונאקו ◄ איז
יום 8 ניס◄ ת"א

תוכן נוסף יעלה לרשומה זו בקרוב.
הנוסעים מתבקשים לשלוח אלי תמונות והן יעלו לאתר.