מאי 2016
שבועיים גדושים בהם פגשנו את המיטב של סין. טפסנו על החומה הסינית,נסענו בריקשות בחוטונג ובקרנו בעיר האסורה,ככר טייאנמן, ארמון הקיץ ומקדש השמים.ראינו את מופע הקונגפו.טסנו שנגחאי בקרנו בבית הכנסת וטפסנו לג'ין מאו.בקרנו בגני יו וברובע הסיני בשנגחאי. ולסיום קנחנו במופע המדהים של האקרובטיקה הסינית. נפרדנו לעת ערב מהעיר בבקור בטיילת הבונד.טסנו לשיאן וברנו באתר חיילי הטרה קוטה המרשים וראינו מופע בנוסח שושלת טאנג.המשכנו בטיסה לצ'נגדו לביקור בבסיס הפנדות ובעיר התיקה של צ'נגדו.המשכנו ללשאן לראות את פסל הבודהה היושב הגדול ביותר בעולם.בקרנו במקדש הנצח באיימשאן ומשם המשכנו לגוולין ראינו את ההרים..
סוכות
עשרה ימים גדושים בהם פגשנו את המיטב של סין. טפסנו על החומה הסינית,נסענו בריקשות בחוטונג ובקרנו בעיר האסורה,ככר טייאנמן, ארמון הקיץ ומקדש השמים.ראינו את מופע הקונגפו.טסנו לגוולין ראינו את גבעת חדק הפיל ואת טרסות האורז.שטנו בנהר הלי ונסענו ברכבי שטח לביקור בשטחים החקלאיים ובכפרים.סיירנו ביאנגשו וראינו את מופע האימפרשן המהמם.שטנו בסירות בעיירת המים טונגלי ושוטטנו בשווקים הציוריים.בקרנו בסוג'ו וממנה המשכנו לשנגחאי.בקרנו בבית הכנסת וטפסנו לג'ין מאו.בקרנו בגני יו וברובע הסיני בשנגחאי. ולסיום קנחנו במופע המדהים של האקרובטיקה הסינית. נפרדנו לעת ערב מהעיר בבקור בטיילת הבונד.
פברואר 2016
שלושה שבועות בהם התוודענו לתרבויות המרתקות של מרכז אמריקה. טיילנו בשלוש מדינות: מקסיקו,בליז. טפסנו על פירמידות, שטנו באוקיינוס האטלנטי,בנהרות באגמים ובתעלות. ראינו אינספור שווקים ססגוניים. נחשפנו לטקסים מיוחדים.
יוני 2015
שבוע ימים בו התוודענו לנופים הקסומים של חבל הדורדון.בקרנו במפעל המטוסים איירבס בטולוז וראינו כיצד מייצרים את מטוס הנוסעים הגדול ביותר בעולם.בקרנו ברוקפור והתוודענו לייצור גבינת הרוקפור המפורסמת.ראינו את גשר מיו - הגשר הגבוה ביותר בעולם.בקרנו בפיז'אק וראינו את אבן הרוזטה שבעזרתה פוצח כתב החרטומים המצרי.בקרנו באלבי במוזיאון טולוז לוטרק ובקתרלה של העיר- אחת היפות בעולם.בקרנו בכפר רוקאמדור היושב על מצוק.טפסנו למרומי מצודת קסטלאנו וראינו את נופו היפה של נהר הדורדון.בקרנו בעיר קאור וראינו את גשר ולנטרה המרשים.בקרנו בכפר סן סירק להפופי,אחד הכפרים היפים ביותר בצרפת.בקרנו במערת פש מרל וראינו ציורי..
סוכות 2015
עשרה ימים גדושים בהם התוודענו לנופים הקסומים של חבלי עמק הלואר בריטני ונורמנדי. בקרנו בטירות,מוזיאונים,קתדרלות, בגנים צבעוניים וברחובות מימי הביניים. ערכנו סיור מקיף בעמק הלואר בקרנו בטירת שאמבור ובטירת שנונסו.נסענו לאורך מפרץ מוריביאן ובקרנו בעיר ואן.סיירנו באתר המגליתי בקרנק והתרמנו מחופיו של חצי האי קיברון. סיירנו באורלאן,טור,רן וקאאן.טיילנו על חומות מצודת נאנט ועל חומות סן מאלו. בקרנו במוזיאון באייה בו מוצגת "רקמת מתילדה". בקרנו בעיירות החוף המפורסמות: דווויל,אונפלר,ודינר. טפסנו למרומי פאלז ד'אבל והעפלנו למנזר במונט סן מישל.בקרנו באזורי אתר הנחיתה ובאתר הלחימה המרשים פואנט דו הוק.בקרנו..
יולי 2015
שבוע ימים בו התוודענו לנופים היפים של סלובניה וקרואטיה.בקרנו בקומרובץ כפר הולדטו של המנהיג היוסלובי הנערץ -טיטו.בקרנו במצודת פטוי והתרשמנו ממוזיאון הנגינה ומוזיאון הנשק.סיירנו במריבור העיר השנייה בגודלה בסלובניה ובירת היין של צפון-סלובניה ובה ראינו את בית הכנסת העתיק.בקרנו בכפר הנפחים קרופה וראינו איך פטיש קטן מזיז מנוף גדול.טיילנו בשקופיה לוקה וערכנו סיור מקיף בליובליאנה.בקרנו במערת הנטיפים המרשימה פוסטוינה וטפסנו אל מעל פרדימה.המשכנו לויפבה כדי לראות את מקום נביעתו של נהר הויפבה. נסענו לצפון סלובניה וחצינו את רכס האלפים היוליאני בואכה אוסטריה. בקרנו בקלגנפורט וטיילנו בטיילת המרשימה של וולדן.עברנו..
ינואר 2015
שבועיים וחצי בהם התוודענו לתרבויות המרתקות של מרכז אמריקה. טיילנו בשלוש מדינות: מקסיקו,גואטמלה וקוסטה ריקה. טפסנו על פירמידות, שטנו באוקיינוס השקט,בקרבת האוקיינוס האטלנטי,בנהרות באגמים ובתעלות. ראינו אינספור שווקים ססגוניים. נחשפנו לטקסים מיוחדים והתחככנו באוכלוסייה המקומית החביבה.
שנים עשר ימים של טיול בחמש מדינות בלקן כל כך קרובות וכל כך שונות. נופים מגוונים: אגמים קרחוניים למרגלות האלפים; מישורים רחבים וכרי דשא; נהרות רחבי ידיים; נוף טרשוני בראשתי ;מפלים וערוצים קניוניים; מערת נטיפים; הרים נושקים לים ומפרצים חבויים; אדריכלות מגוונת : אמפיתיאטרון רומי, מקדש רומי; כנסיות ביזנטיות ורומנסקיות, כנסיות גותיות ובנייה עות'מאנית, בנייה בסגנון וונציאני ובנייה רנסאנסית ובארוקית. בנייה ניאו קלאסית ובנייה מודרנית. שווקים אוריינטליים ססגוניים ואנשים מסבירי פנים.
שבוע גדוש ומלא בו התוודענו לנופיה הקסומים של גרמניה,לוקסמבורג ושטרסבורג.בקרנו בקלן והמשכנו לבירה הקודמת של גרמניה -בון. שטנו בנהר הריין בנוף של כרמים,יערות וטירות.הגענו לקובלנץ ובה בקרנו בפינה הגרמנית- נקודת המפגש בין נהר המוזל והריין.נסענו לאורך נהר המוזל ובקרנו בקוכם,העיירה הציורית.המשכנו לברנקסטל ובה בקרנו ביקב עתיק.המשכנו לטרייר ובה ראינו את השער השחור ואת גני הארמון.חצינו את הגבול והגענו למלוננו בלוקסמבורג.אחרי סיור בוקר בלוקסמבורג המשכנו לשטרסבורג בצרפת ובה ראינו את הפרלמנט האירופי,צרפת הקטנה ,מדרחוב ים והקתדרלה. חצינו את הגבול הגרמני והגענו למלוננו בקרלסרוהה.למחרת נסענו לפרייבורג וממנה..
במהלך שבוע התוודענו לנופיה הקסומים של פרובאנס בדרום צרפת. בקרנו במרסיי בקרנו בקתדרלה הגדולה וראינו את בית העיריה והרובע העתיק. שטנו בים וראינו את הקלאנקים. טיילנו בשדרות מירבאו השדרה המרכזית של אקס אן פרובאנס.ראינו את פסלו פול סזאן בככר הרוטונדה ואת בית העירייה של העיר. בקרנו בארל בתיאטרון ובאמפיתיאטרון הרומי שבו התגוששו הלודרים. הלכנו על האקוודוט הגדול ביותר בצרפת,הפון די גאר אמת המים הרומית המרשימה.המשכנו לאוזס סיירנו בעיר העתיקה וראינו את ארמון הדוכסים הראשון של צרפת. ראינו את גשר בנזה על נהר הרון ואת ארמון האפיפיורים באביניון ואת בית הכנסת העתיק. טיילנו לאורך תעלות המים של איסלה סיר לה סורגה..
שש עשר ימים נפלאים בהם טיילנו בסלבדור,הונדורס,מקסיקו וגווטמאלה.טיילנו ביערות גשם ושטנו באגמים בנהרות. ראינו תנינים,איגוונות,קופים, נשרים ובעלי כנף אחרים.בקרנו באתרי המאיה המרשימים בקופאן,בונמפאק,קירוגואה,טיקל ופאלנקה.התרשמנו מהשווקים התוססים של סן כריסטובל דה לאס קסאס,צ'יצ'יקסטננגו,אלמולונגה וסן דייגו דה אטיטלן וחזרנו עמוסי חוויות ומזכרות לרוב מחבל ארץ קסום זה.
2013
טלי פז שבועיים וחצי של טיול במקסיקו,גואטמלה וקוסטה ריקה. בהם ראינו מראות נוף נפלאים והתפעמנו מתרבויות עתיקות. טפסנו על הפירמידות בטאוטיווקאן ושטנו בסירות המיוחדות בסוצ'ימילקו לצלילי תזמורות המריאצ'י. בקרנו במוזיאון האנתרופולוגי של מקסיקו סיטי ויצאנו לככר גריבלידי בה תזמורת מריאצ'י שרה לכבודנו "גוודלחרה".ראינו את הוילות בלה לומס והתפעלנו מציורי הקיר של דייגו ריברה. נסענו ברוטה מאיה ובקרנו בפאלנקה.ראינו את המפלים הכחולים ב"אגוה אסול" והמשכנו לסן קריסטובל דה לאס קסאס כדי ללמוד על תרופות עממיות במוזיאון המאיה.טיילנו בשוק המרשים של העיר ויצאנו לנהר הגריחאלווה לשייט בקניון הסומידרו.התחפשנו..
שמונה ימים בהם התוודענו לנופיה הקסומים של לומברדיה וליגוריה בצפון איטליה.טיילנו בגנואה שהייתה עיר מדינה איטלקית וחלשה על המסחר בים התיכון ובה נולד קולומבוס.המשכנו לאורך הריביירה האיטלקית ללינה בסן סטפנו בקרבת סן רמו.המשכנו לגראס בירת הבשמים של פרובאנס והתרשמנו מהעוצמה של ערוץ הורדון. התרשמנו מהאקוודוט הגדול ביותר בצרפת,הפון די גאר אמת המים הרומית הבנוייה לתפארת. בקרנו בכנסיית סן טרופים שבארל ובתיאטרון הרומי. טיילנו בשדרות מירבאו השדרה המרכזית של אקס אן פרובאנס.ראינו את פסלו פול סזאן בככר הרוטונדה ואת בית העירייה של העיר.ראינו את גשר בנזה על נהר הרון ואת ארמון האפיפיורים באביניון ובקרנו בבית הכנסת..
שבוע גדוש ומלא בו התוודענו לנופיה של לומברדיה וליגוריה בצפון איטליה.בקרנו בגנואה שהייתה עיר מדינה איטלקית וחלשה על המסחר בים התיכון ובה נולד קולומבוס.המשכנו לאורך הריביירה האיטלקית ללינה בבורדיגרה בה נפגשו מוסוליני ופרנקו.נסענו לגראס בירת הבשמים של פרובאנס והתרשמנו מערוץ הורדון.ראינו את ארמון האפיפיורים באביניון ואת גשר בנזה על נהר הרון ואת בית הכנסת העתיק.בקרנו בפונטיין דה ווקלוז המעיין הגדול ביותר בצרפת וראינו את החולות הצבעוניים של רוסיון.טיילנו לאורך תעלות המים של איסלה סיר לה סורגה –"ונציה הצרפתית".הלכנו על הפון די גאר אמת המים הרומית המרשימה ובקרנו בארל בה שמענו מיסה בקתדרלה והתפעלנו משירת..
במהלך עשרה ימים בקרנו בחומה הגדולה,בעיר האסורה,במקדש השמים,בארמון הקיץ,במיני גוולין,בקברי מינג,בחוטונגים,בכפר האולימפי,בפארק השעשועים.ראינו מופע אקרובטיקה ומופע קונגפו וכמובן את המופע המרהיב מכולם: מלך המסיכות.
טיול כוכב -מדריד והסביבה
שבעה ימים גדושים במדריד והסביבה.טיול באוטובוס,ברגל ובמטרו.הכרנו מקרוב את רחובות מדריד עמוסי האנשים בשבוע שלפני חג הפסחא -השבוע הקדוש.מזג האוויר האיר לנו פנים.טיילנו בפארק רטירו,בככר פוארטה דל סול,פלאסה אספניה,פלאסה דה סיבלס,הגרן ויה,אלקלה.בקרנו בטולדו העיר בה דרו בכפיפה יהודים,מוסלמים ונוצרים ונבחרה להיות אתר מורשת עולמית.עלינו צפונה ובקרנו באבילה ובסגוביה ולא פסחנו על הביקור בסלמנקה.